JL

JL

2013年8月12日星期一

產品試用 - 甜品也可以美肌減肥 - Lifu Burner 燃脂果凍

夏天到, 小背心, 陽光海灘不能少......

但太熱的關係一定敵不過雪糕解暑方法呢!!

食甜品又可以美肌燃脂,點解唔試?? 

Jessica食左一星期感覺沒有太大分別。

是因為我懶沒有做運動配合的關係嗎>< 

但沒關係,因為豐富膠原蛋白維持肌膚彈性和緊緻性而且沒有副作用的。

食左不會肚瀉,身體也沒有不舒服的情況。

我每天選擇lunch前半小時食一支,食完有飽肚感午餐就可以食少d:-p

睇返簡介至知道原來藤黃果發揮持續飽肚感亦可加速消耗體內脂肪。

而左旋肉鹼可配合有氧運動將脂肪轉化為能量加速燃脂,輕鬆維持完美體態。

相信如果我勤力配合運動效果會很明顯呢。

Lifu Burner ( Kiwi / Grape Jelly) 奇異果及葡萄燃脂果凍 (HKD148 /15g x 7 packs)




活動當日有芒果味果凍比我地任試,但因為Jessica不吃芒果的,但最後都有嘗試左一條。


除左試食,Lifu markeing負責人介紹時亦準備了黑加倫子梳打比我地加果凍一齊飲。仲試埋葡萄味燃脂果凍呢。好好飲喔^^大會極力推介加入飲品內一起服用。


原本奇異果有效阻止脂肪形成。而葡萄可以補血、美肌和潤髮。建議食用方法: 餐前半小時1支或運動前1支再配合均衡飲食及運動極速燃脂。

奇異果燃脂果凍及葡萄燃脂果凍一盒有7條。成份有果葡糖漿,魚膠原蛋白,奇異果果漿,蘋果汁,藤黃果提取物,左旋肉鹼及魔芋粉等。難怪入口感覺到魚膠少的味道。

兩種口味當中我最喜歡葡萄味,因為葡萄味比奇異果味的出。而兩者的口感是一樣的有點大菜糕的感覺,不似jelly或蒟蒻般彈彈的感覺。但也是易入口不會抗拒的呢。


沒有留言:

發佈留言